I can never return, I've closed the door. I will walk the path and I will never be the same again

Det finns stigar som trampas upp allteftersom de beträds. De finns inte innan. Det finns stigar som saknar mark, som lever på något annat än de lagar vi ritar kartor till. Inget system är heltäckande. Vi är människor, det är därför. Det är orsaken. Vi är orsaken. Vi själva är orsaken till oss själva, det som egentligen är vi, det som är mer än vad vi kan veta.

Jag måste ta den stigen nu. Den som blir en stig när den trampas upp, av mina fötter, inte (enbart) av mina rötter. Den som går i luften, den där man står och tittar ner på de andra. Inte för att det är en analog; Jag är inte högre upp. Det är bara något jag måste göra.

Beträd mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0