I'm afraid right now

Men idag är jag rädd för: Muncancer, att allt jag vet om kärlek är en missuppfattning, jordens undergång, knytnävslag, knivar, bomber, att bli räddare, cancer igen, brännskador, att min kropp inte går att styra, att min fobi är outbytbar, dig, att bli ertappad, att alla hatar mig (eller åtminstone skrattar åt mig), min barndom, klippbranter, raseriutbrott, den sovande missbrukarsjälen i mig, min oförmåga/ovilja att bli en cirkel inuti en mindre cirkel, att skada någon, igen, inälvor som spricker, matte c, att jag har fel, att allt är något annat, demoleringsmaskiners framfart, könsdebatten, gömställena, sjukhusvistelser, din nya lycka, att det är ett faktum att jag bara kan vara här, Gud/inte Gud, att det inte går, oförståelsen, förskjutningen, förnedringen, föroreningen, rädslans totala kontroll, att det inte går, att det inte går. Att det inte går alls.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Nej, jag har inte pojkvän. Men det finns en som jag tycker väldigt mycket om :) Det är lite struligt mellan oss nu dock :/ Och du då? Fortfarande tillsammans med Oskar?

2008-10-10 @ 10:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0