midsommarförkortning.


tragisk nog taget från vår allas bilddagbok. Ett inlägg som verkligen inte passar sig här. Eller så gör det det. Men kanske mest inte. I alla fall gick det till så här.

I torsdags stack jag och pojkvän till rättvik över midsommar. det blev konstaterat att jag inte var emo, och på tal om det rykte min piercing. det blev supa med jävligt bra folk på torsdag, och ännu mer på fredag. och det gick väl lite utför och lite uppför och lite ner i diket för de med bil och staketet det gick omkull och så gjorde jag. jävligt fin midsommar med siljan som utsikt och bålet som kompis och efter allt blev det jäger och sen blev det som det blev och sen blev klockan över fyra.

jag sa aldrig att jag klagade, för vem kan med den förmodligen roligaste dialekten att lyssna på.

midsommar i rättvik, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0