Pretend.

för att bli en någorlunda bloggare måste man vara så här:
http://www.youtube.com/watch?v=lFjdyCVBavY

& jag är ju dömd, på förtid, som vanligt. det var det jag skrev. den där gången jag satte mig här första gången sista gången jag skapade en blogg. den där första och sista gången kanske inte var det längsta strået trots allt.
fast kanske.

hemma är bäst.
jag är trött på att fantisera om ett liv där allt är i harmoni.
imorgon börjar jag rädda världen. mina aktioner går från ide till verklighet.
jag har så mycket att säga men ännu mer säger emot att jag ska säga det.
snart är min dagbok förstörd.

imorgon ska vi prata om att lösa problem.
påminn mig om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0