Doctor.


Hejsan.

Skulle väldigt gärna vilja få reda på vad jag lider av. Eller, vad det är för sjukdom jag har. Eller diagnos. Eller syndrom. Kan ni inte förklara i ord så går det bra att komma hem till mig och svara genom att klappa mig på pannan, stryka mig över huvudet eller spela på min gitarr.

Detta är symptomen:

Urgröpningskänslor i svalg, bukparti och bröstkorg (framför allt bröstkorgen). Börjar dagen med att gråta. Slutar dagen med att gråta. Ingen kontroll över benen, dom vill bara gå gå gå, hela tiden. Oförklarliga ärr på ryggen. Övertygande känslor om att jag 1) inte är en människa 2) således inte kan kommunicera med människorna och berätta exakt hur det känns inuti mig 3) och således inte heller kan nå äkta kärlek. Kedjeröker varje kväll. Vill fastna i kyssar. Identifierar mig, nej, jag tar tillbaka det. Är fullkomligt övertygad om att jag är Malin Hallberg. Vill se Farväl Falkenberg om och om och om och om och om och om igen. Börja gråta varje gång jag börjar skratta. Är sugen på vin varenda vaken stund. Förstår inte en endaste sak.

Tacksam för svar,
/Malin


P.S. Jag dog när jag var 16 år, och jag är 18 nu, så ni kanske skynda på med svaret lite. Ifall det är något farligt, menar jag. Tack.

Kommentarer
Postat av: Ludde

Hahaha ! WREEEAAAAOO!!

2008-12-19 @ 11:47:13
Postat av: Anonym

du är så levande som du kan bli, det är därför du gråter. Dessutom vore det konstigt att umgås med en döing, fast isåfall är det min största hobby. utan malin ingen ellinor!

2008-12-19 @ 14:37:20
URL: http://ellinortrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0