det finns människor och det finns du.

det finns människor och det finns en du som jag saknar nu nu och alltid. i varje försök till andetag saknar jag dig. det gör ont ibland. ont som fan. den finaste människan finns alltid längst ifrån en. jag behöver dig och du och mentholcigg och ett gatuhörn och en ganska kall sommardag som får mig att känna igen för det har jag glömt hur man gör och utan dig blir det inte mer än illusioner av allt som skulle kunna vara så fint egentligen. men egentligen. egentligen blir det aldrig som jag vill och du gör ont. i mig. det är i sådana här skeden hjärtat slutar säga du-dunk.

och istället säger du-du, du-du.

Kommentarer
Postat av: emmelina

fan malin. fan. du-du, du-du och du har mig så jävla mycket.

2008-12-17 @ 13:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0