Creep up and tell me you love me.



Kära helvetesblogg.

Försiktigheten i dessa meddelanden till världen, har sin återspegling i en helt annan sprängande värld innanför mina näthinnor och revben. Jag tror att det här är det mest fantastiska jag varit med om. Någonsin. Ordet ”sensation” är flertydighet och det kunde inte varit mer passande.

Om jag blundar ser jag det framför mig. Dig. Huden under din tröja och märket just där. Papperna som luktar starkt av dig, och känslan av din röst när du säger ett ord jag inte hört dig säga tidigare. Överkroppens tyngd mot delar av min. Och allt annat. Allt annat. Det kletar fast sig som blodplättar i en alldeles nybyggd känsla i mig. Det känns bra. Helt nytt. Och det petar på min lyckligaste och mest smärtsamma punkt.

Vad det heter återkommer jag med när jag har mer information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0